Tjejer , tjejer..

Desireés text om Paulina:

"Hej jag försöker vara som Dessie, och jag tror jag kom på rosa mjukisdress" Det finns en liten brud (Som jag faktiskt gjorde bloggen åt!) som tror att hon har kommit på den rosa mjukisdressen, att hon började med rosa läppstift och allt sånt där! Tycker faktiskt lite synd om henne, med tanke på att man ser hur mycket hon försöker för att bli som mig.. Naw! Livet är ju ganska jobbigt ibland.. =( Men jag är fortfarande bättre än dig på blogga, kolla bara på bloggportalen stumpan! =D


"Silvrigt, lockigt hår, som är slitet"
Uäk..? Det finns vissa brudar med silvrigt hår som har dåligt gjorda lockar.. Hur jäkla fult är inte det? Silvrigt hår!? Okej om det skiftar i grått, men att ha helt silvirigt är så ute. Come on! Och att visa löshåret är heller inte så jäkla snyggt..! TRASH!


Paulinas text om Desiree ( och hon dissar henne dessutom fler gånger i det inlägget. )
:

Det där med att blogga likadant som K ..

Hennes blogg är jätte bra tycker jag. Men att hon har en del små coppycats te.x som Dessie. Som härmar veranda inlägg , tex som i hiss/dissen " jag bestämmer" och hur kan det komma sig att du började skriva "I-landproblem" vart fick du det ifrån ? Jo det kan man ju undra. U made me, men tyvärr så blev du en dålig kopia av Kisse.

Folk med fet grå utväxt.

Visst okej jag har kort hår, men folk som har typ 3 hårstrån på huvudet som är olika långt. Och en fet grå växt, det finns en viss bloggare som aldrog betalt en hårfräg själv. Och när vi färgade håret sist var i maj Huh :S Nasty ? Eller hur..

Bloggarna har gjort er till fiender, snälla inse att vänskap betyder mer än pengar & kändisskap -.-.


Kommentarer
Postat av: wictoria

snygg design! du är min favorit-skvallerblogg, uppdatera mer :)

2009-09-20 @ 01:59:08
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0