Glöm inte!

Glöm inte att rösta på veckans blogg, vinnarna utses i slutet av veckan.

Kommentarer
Postat av: nthli

Alltså du är ju en skvallerblogg så jag måste bara fråga en sak som jag har undrat lääääääääääänge!

Kissie är ju typ .. 19 år? Orkar inte riktigt bry mig, borde inte hon plugga någonstans? Och Paow borde gå i gymnasiet & Dessie ska ju gå i skolan i 9an? Alltså vad fan håller tjejerna på med ? vet du något om det , alltså jag menar dom bloggar ju hela dagarna , skolkar dom eller har dom hoppat av skolan eller vad? :s

2009-09-24 @ 21:36:26
URL: http://hotmatch.blogg.se/
Postat av: Filmbloggerskan!

Har du inget att göra just nu? Känner du dig lite uttråkad? Kolla då gärna in min filmblogg! Du kan till och med fråga om vilken film som helst och jag kan ge dig en sida där du kan kolla på den! Så kom igen! "it's just one klick away"!

2009-09-24 @ 21:45:01
URL: http://filmbloggerskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0