"svar på tal" som kissie skulle säga



Ha ha ha. Du kan tänka dig att jag är en mobbad ful jävel amen okej.. Om vi säger såhär? Jag kanske är en av storbloggarna? Jag kanske tjänar 100.000 i månaden? Jag kanske är Britney Spears?
Du har ingen aning om vem jag är men du kan tänka dig. Och jag har ett liv, annars skulle inte den här bloggen kunna drivas eller hur? Nej du kanske inte direkt tänkte dig för innan du skrev den kommentaren. Och jag är inte ett dugg avundsjuk på dom , jag är tillochmed glad för deras skull att det har gått så bra för dom. Så jag skriver inte den här bloggen för att vara elak utan för att roa mina läsare.

Och "get over it and buy you some meaningful life" Du kanske ska lära dig engelska innan du skriver något.
 PUNKT SLUT

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha!

"Jag kan tänka mig att du är en mobbad ful jävel"

Det var det bästa kommentaren på läääänge! :) Haha!



Men va fan gör det om hon nu skulle vara det.. Bloggen är ju bäst ändå! Du som skrev den kommentaren är bara avensjuk!! :P



YOU GO GIRL!!!

2009-08-24 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0