HAHHAAHHA



Hhaha låt mig skratta,
1: Måååååånga bloggar har ljusrosa bakgrund, jag kan visa exempel någon gång om du vill ?
2: Igen , måånga är anonyma ? Har du sett hur många skvallerbloggar det finns. Typ 89 procent av alla dom är anonym.
3. Oh snälla, massa bilder  headern. Tror du verkligen att det var "falsksanning" som kom på det?
4: Samma bilder på kissie? Du ska veta att jag letade igenom kissies blogg för att hitta bilderna, JAG har redigerat bilderna i paint dvs rosa ringarna ( och ena pratbubblan ;) )

Tänk innan du kommenterar "anonym"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför säger du emot?

Du har själv skrivit i en kommentera i en kommentar på Falsksannings blogg jag citerar "DU!!! www.gossipheaven.blogg.se försöker göra någon sorts kopia av din blogg, samma bakgrund olika bilder i menyn samt lägger ut samma bilder!!



DIN BLOGG ÄR BÄSTA SKVALLERBLOGGEN!!"



Så skrev du och särskilt anonym är du juh inte om man sett den kommentare med tanke på att du skrev in din egna blogg (http://faaanys.blogg.se/)

2009-08-21 @ 17:02:17
Postat av: Anonym

Haha det var en som påpekade till "falsksanning"

att jag "härmat" den. Jag har endast gjort kommentaren lite längre upp. Haha jag kan svära på min död att jag inte äger den där bloggen :S

2009-08-21 @ 17:12:55
URL: http://gossipheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0